בכל אתר אינטרנט שהוא יותר מכרטיס ביקור – תמצאו קישורים, כפתורים וטפסים רבים. אלה הם נקודות ההשקה שלנו עם אורחים שמגיעים מכל קצוות האינטרנט. בכל אתר אינטרנט, כמעט ללא יוצא מן הכלל, תמצאו גם טקסט, תחביר, שפה ועיצוב שנוצרו במטרה לסייע לאורחים להחליט אם ואיך לפעול באתר:
על אילו קישורים וכפתורים ללחוץ? אילו טפסים למלא ואיך למלא אותם?
רכיבי המפתח לתהליך בדק בית מוצלח לאתר אינטרנט
- הנעות לפעולה/CTA
- קידום/SEO
- המערכת/התשתית
- שיווקיות/ערך
- בידול/USP
- ויזואלי
- UX/UI - נגישות והנגשה
- התאמה לקהל היעד
- רספונסיביות
- תוכן/קופי
- וכ"ו...
הנה כמה דוגמאות לשאלות שכל אורח באתר שלכם שואל את עצמו:
- האם ליצור קשר עם החברה בשביל לקבל הכוונה אנושית?
- האם למלא את טופס הזמנת מוצר של החברה?
- האם לקרוא כמה מאמרים בבלוג וללמוד עוד על שירות של החברה?
- האם לשאול את השאלה שלי בפורום?
- האם להרשם לרשימת התפוצה?
- האם באתר הזה אוכל למצוא את מה שאני מחפש?
מה שבטוח – אם אינכם יודעים מה האורח חושב בינו לבין עצמו, אינכם יכולים להשתתף בשיחה ולהשפיע על תוצאותיה. ואם אינכם מקשיבים ומבינים את הפעולות של האורחים באתר, אם אינכם יוזמים מחקר אודות השיח שמתנהל אצל אורחים ולקוחות שלכם – אתם למעשה עובדים בשיטת הניחושים. הניחוש שלכם עשוי להיות יציב יותר משל אחרים, ולנו ב- Divine Sites אין אינטואיציה טובה משלכם, אבל ברור לנו לחלוטין שהזמן שלכם יקר מדי בשביל תחושות בטן – יש לנו את השיטות והטכנולוגיות שיכולות לאפשר לנו קבלת החלטות פשוטה ומדויקת יותר.
אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.
תשתית טכנית: ודאו שיש באתר שלכם מנגנון מעקב כמו הסקריפט של Google Analytics. ודאו שהוא אכן אוסף נתונים ויש לכם גישה לנתונים אלה דרך הפלטפורמה של Google Analytics.
- מאסף נתונים: ודאו שישנו מעקב מפורט אחר האינטראקציה של האורחים עם כל נקודת השקה רלוונטית באתר, כמו: כפתורים, קישורים המפנים על מחוץ לאתר, טפסים וכו'.
- יצירת המרות: חישבו על דרכים לזהות את הלקוחות הפונטנציאליים מבין מכלול האורחים באתר.
- יצירת המרות: חישבו על דרכים לזהות את הלקוחות הפונטנציאליים מבין מכלול האורחים באתר.
אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.